Calendar
November 2017
M T W T F S S
« Oct    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Aboneaza-te!

Pentru a te abona la newsletter-ul nostru indraznet, introdu adresa ta de email mai jos. Un email de confirmare va fi trimis!

CONFERINŢA NAŢIONALĂ, Ediţia a XI-a BUNE PRACTICI ÎN ABORDAREA ACHIZIŢIILOR PUBLICE

3 Sesiuni de Dezbateri, 9 Personalități din Domeniul Achizițiilor Publice

– O Conferință Națională, a XI-a ediţie –

Achiziții Publice

Vă așteptăm Vineri 13 (!) 2017 la un eveniment de marcă și prestigiu.

Construit pentru nevoile tale, cititorule.

Proiect ContaPlus, organizează cel mai titrat eveniment de profil, în domeniul achizițiilor publice în scopul fundamentării bunelor practici în domeniu ca urmare a provocărilor generate de modificările legislative.

Moderatorul evenimentului distinsul domn Corneliu BURADA.

 

Sesiunile sunt grupate astfel :

 

 

9,40 – 12,00

PRIMA SESIUNE DE DEZBATERI

  1. Provocările generate de modificările legislative pentru fundamentarea bunelor practici în domeniul achizițiilor publice.
  2. Cadrul instituțional aferent sistemului de achiziții publice. Reforma controlului ex-ante.
  3. Bune practici privind organizarea și planificarea achizițiilor publice.
  4. Contractele de achiziții publice standardizate – de la FIDIC la modele naționale.
  5. Bune practici privind forma și conținutul contractelor de achiziție publică.

 

13,00 – 15,15

A DOUA SESIUNE DE DEZBATERI

  1. Bune practici privind alegerea criteriilor de selecție/calificare.
  2. Criteriile de evaluare a ofertelor.
  3. Rolul factorilor de evaluare în cadrul contractelor cu o componenta de servicii intelectuale.
  4. Subcontractarea – obligație sau opțiune ? Jurisprudență.
  5. Existența interesului în contestarea ofertelor altor competitori. Jurisprudență.

 

15,35 – 17,00

A TREIA SESIUNE DE DEZBATERI

  1. DUAE – inadvertențe de fond sau de formă și consecințele acestora. Jurisprudență.
  2. Provocari legislative legate de plata subcontractorilor direct de către autorități/entități și diferențe între subcontractori și furnizori.
  3. Bune practici privind modificarea contractelor/acordurilor cadru privind achizițiile publice.
  4. Bune practici în activitatea comisiei de evaluare.
  5. Verificarea existenței dosarului achiziției publice (conținut și întocmire).
  6. Evitarea conflictului de interese.

 

7 experți în achiziții + 2 avocați specializați în achiziții  vor conferenția, și anume :

Eduard Badea

Expert în achiziții publice

Adriana Vancica

Expert în achiziții publice

Dominic Dumitru

Expert în achiziții publice

Constantin Teodor

Expert în achiziții publice, inspector antifraudă

Corneliu Burada

Expert în achiziții publice

Diana Antofie

Avocat, expert în achiziții publice, vicepreşedinte al ARIC

Cristina Ivan

Avocat, expert în achiziții publice

Roxana Voicu

Expert în achiziții publice

Ovidiu Slimac

Expert în achiziții publice

 

Acest superb eveniment într-un loc despre care doar cuvinte laudative se aud, este pentru dumneavoastră, stimate coleg, pentru că te regăsești într-una din categoriile :

  • Autorităților contractante care efectuează achiziții publice în administrația locală, centrală sau alte instituții ;
  • Personalului din cadrul societăților comerciale care participă la procedurile de achiziții publice ;
  • Firmelor private care beneficiază de finanțări europene și care trebuie să realizeze achiziții conform legislației în vigoare ;
  • Persoanelor dornice să își îmbunătățească activitatea, indiferent de domeniu.

 

Toți cei prezentați mai sus îți sunt cunoscuți, drag participant (ai ales să participi, și tu ști asta, și eu știu asta) iar dacă regula are și excepții o vei întări prin participarea ce îți va aduce acel Plus, PlusValoare de la ContaPlus prin alăturarea unui grup profesionist de elită !

Și ca să îți satisfacem nevoile, vei avea parte și de un

Bonus de participare :

VOUCHER CADOU 100 lei

*Valabil pentru  orice curs organizat pana la finele anului 2017

 

Lasă sfiala și uzitează de oricare din formele de contact de mai jos și ia legătura cu Cosmin.

Realmente, ai de ce !

 

PERSOANA DE CONTACT: COSMIN CONSTANTIN

Telefon mobil: 0728.243.148    Telefon fix: 021.222.00.19

Email: cosmin.constantin@proiect-contaplus.ro   Web: http://www.proiect-contaplus.ro

 

Document : Conferinţa aXI-a

Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.
Facebook
Procurement Paper
Statistici:
Flag Counter
Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.