Calendar
June 2017
M T W T F S S
« May    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Aboneaza-te!

Pentru a te abona la newsletter-ul nostru indraznet, introdu adresa ta de email mai jos. Un email de confirmare va fi trimis!

Achizițiile publice în contextul managementului modern al spitalelor din România

Conferința Națională de Management Medical Modern în Spitalele Publice

În perioada 31 Martie – 2 Aprilie 2017, a avut loc la Hotel Mara, Sinaia, Conferința Națională de Management Medical Modern în Spitalele Publice din România, organizată de către  Oameni și Companii, având ca partener Instituțional, Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate (ANMCS), moderată de către dl. Val VÎLCU,  la care Cuvântul de deschidere l-a avut doamna Elena DUMITRAȘCU – Director General – Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate, unde a participat și Președintele Sindicatului Național al Specialiștilor Experți în Achiziții Publice (SN SEAP), dl. Ovidiu SLIMAC, într-o companie selectă, dintre care amintim :

  • Horea TIMIȘ – Director Executiv HBS Group
  • Gabriela ILIN – Manager de Spital, Președinte Cluster ROVEST
  • Constantin POIANĂ – Director Calitate, Spitalul Orășenesc Buhuși
  • Vasile CEPOI – Președinte, Secretar de Stat, Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate (ANMCS)
  • Marius DĂNESCU – Business development Manager, Public Sector Microsoft
  • Bogdan LUPU – End User Marketeer, Public Sector SD/CEE
  • Nicoleta MANU – Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate (ANMCS)
  • Georgiana CLATE – Business Developer, Mira Telecom
  • Paul STANCIU – Business Development Lead Public Sector & Healthcare Star Storage
  • Iuliana LEON – Avocat Senior, Țuca Zbârcea & Asociații
  • Eugen HRIȘCU – Director Științific, Alianța pentru Lupta Împotriva Alcoolismului și Toxicomanilor (ALIAT)
  • Adrian Valentin COTÎRLEȚ -Manager, Spitalul Municipal de Urgență Moinești
  • Carmen ANGHELUȚĂ – Medic primar sănătate publică și Maneger, Școala Națională de Sănătate Publică, Management și Perfecționare în Domeniul Sanitar (SNSPMPDS)
  • Dumitru Viorel PÂRVU – membru al Colegiului Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC)
  • Amalia DUȚĂ – Consultant & Trainer, PMA Consulting

Fiecare dintre distinșii vorbitori a avut o prestație de nivel înalt și avem convingerea că fiecare dintre onorabilii participanți a beneficiat de câștigul unui surplus de bagaje de cunoștințe, în interactivele sesiuni, la care au fost explicitate și s-au primit răspunsuri solicitate din audiență la fiecare dintre întrebările adresate locutorilor, specialiști reputabili, fiecare în aria sa de expertiză.

Vom trage spuza pe turta achizițiilor, care a fost de fapt și vedeta acestei Conferințe, care se încadrează în Programul Național de Formare / Perfecționare Competențe
în Achiziții Publice în România 
inițiat de către SN SEAP și Cluster ROVEST.

Idei reținute :

  • ”Reprezentantul Țuca Zbârcea & Asociații, doamna avocat Iuliana LEON, a dezvăluit publicului participant, că printre alte elemente de noutate, în noua legislație a fost introdusă și definită noțiunea de ”furnizor”, cât și că se vor putea efectua achiziții cu buget fix – suma plătibilă va fi aceeași, fixă – urmând ca selecția ofertanților să se realizeze exclusiv pe considerente de calitate ale produselor, serviciilor sau lucrărilor care fac obiectul achiziției.” 
  • Membru al Colegiului CNSC, dl. Jr. Dumitru – Viorel PÂRVU,  a atras atenția asupra consecințelor încheierii unui contract în urma primirii de către autoritatea contractantă a unei Notificări
  • Consultantul și Trainerul PMA Consulting, doamna Amalia DUȚĂ, și-a suflecat mânecile și a susținut o lecție privitor la pașii de urmat de la inițierea unei proceduri până la încheierea contractului, cu sublinierea încadrării Strategiei proprii autorității contractante în cea Națională specifică (acolo unde este cazul) și folosirea judicioasă a Acordului Cadru
  • Specialistul, Expert în Achiziții Publice, dipl. ing. Ovidiu SLIMAC, a susținut două teme, în cadrul acestui eveniment : Achiziții, Concepte, Direcții, Conducători AC&DC și Lideri în Achiziții – Roluri, mic îndreptar, ale căror idei principale le puteți afla din secțiunea Documente, din care totuși spicuim :
    • Consilierul în achiziții trebuie să fie la egalitate cu cel de la  financiar și cu juridicul ca libertate și independență, gândiți-vă un pic !
    • Delegarea competențelor în interiorul entității
    • Structura Organigramei trebuie să reliefeze în mod clar, independența ”Achizițiilor”, pe același palier cu cei de la ”Financiar”, ”Juridic”, etc.
    • creșterea nivelului de cunoștințe în domeniu prin dobândirea de Competențe reale

 

Documente : Achiziții, Concepte, Direcții, Conducători – AC&DC / Lideri în Achiziții – Roluri, mic îndreptar

 

Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.
Facebook
Procurement Paper
Statistici:
Flag Counter
Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.