Calendar

June 2017
M T W T F S S
« May    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Aboneaza-te!

Pentru a te abona la newsletter-ul nostru indraznet, introdu adresa ta de email mai jos. Un email de confirmare va fi trimis!

Sistemul Informatic de Standardizare a Achizitiilor Publice

 

SISAP (Sistemul Informatic de Standardizare a Achiziţiilor Publice) funcţionează din luna martie 2010 şi este singura aplicaţie on-line din România care vă ajută în implementarea şi gestionarea fluxurilor interne asociate desfăşurării  procedurilor de achiziţie publică prin respectarea condiţiilor impuse de legislaţia specifică şi de prevederile A.N.R.M.A.P. Dezvoltarea aplicaţiei s-a bazat în mare măsură pe sugestiile şi observaţiile clienţilor noştri, autorităţi contractante care au ales să-şi gestioneze activitatea cu ajutorul SISAP.

 

SISAP ASIGURĂ :

 

1. Crearea şi gestiunea Programului Anual de Achiziţii (PAA)

– introducerea şi gestionarea procedurilor ce compun PAA ;

– alegerea corectă a procedurii de atribuire aplicabile, prin calcul permanent al cumulului valoric pe fiecare cod CPV ;

– generarea şi gestionarea documentelor de aprobare a introducerii/modificării/ştergerii procedurilor de atribuire în/din PAA.

 

2. Standardizarea parcurgerii procedurilor de atribuire

– genererarea corectă şi rapidă a tuturor documentelor aferente derulării procedurii de atribuire (format PDF) şi gestiunea facilă în format electronic a acestora (de la referat de necesitate până la comunicări) ;

– personalizare şi standardizare documente generate pe parcursul procedurii (posibilitate încărcare siglă autoritate contractantă, antet, numerotare pagini documente, etc.) ;

– aplicaţie optimizată pentru rularea de proceduri de atribuire împărţite pe loturi şi proceduri de atribuire finalizate cu acord-cadru ;

– reducerea numărului de proceduri anulate, ca urmare a aplicării corecte a prevederilor legale.

 

3. Calculul automat al termenelor de aşteptare şi avertizarea asupra momentelor obligatorii de parcurgere a etapelor

respectarea termenelor legale de aşteptare (procesuale sau de natura administrativă) între etapele procedurii de atribuire ;

– evidenţierea acţiunilor ce trebuie intreprinse pentru finalizarea procedurii în termenele legale ;

– eliminarea erorii sau  omisiunii umane.

 

4. Generarea completă a documentaţiei de atribuire – pregătire arhive pentru încărcare în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice

– generare NOTE JUSTIFICATIVE şi REFERAT DE NECESITATE ;

– generare FIŞĂ DE DATE a ACHIZIŢIEI SIMPLIFICATĂ cu specificaţii şi asistenţă pe parcursul întocmirii, inclusiv criterii de calificare şi selecţie (conform Ordinului 509/2011) în vederea acceptării de către A.N.R.M.A.P. a documentaţiei ;

– generare PROCES VERBAL şi RAPORT PROCEDURĂ în forma impusă de ordinul A.N.R.M.A.P. (conform Ordinului 302/2011) ;

– generare COMUNICĂRI privind rezultatul procedurii ;

 

5. Optimizarea activităţii departamentului de achiziţii publice din cadrul autorităţilor contractante

creare şi gestionare de utilizatori multipli SISAP în cadrul aceleiaşi autorităţi contractante cu reguli de acces şi drepturi personalizate ;

– privire de ansamblu, în orice moment, asupra procedurilor finalizate sau în desfăşurare ;

– acces  la call-center pentru răspunsuri la orice probleme legate de funcţionarea aplicaţiei SISAP.

 

Pagina Oficiala SISAP

Tel/Fax: 0264-411.360, 0264-411.350

Question Pro

QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.

Facebook

Procurement Paper

Statistici:

Flag Counter

Question Pro

QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.