Calendar
April 2019
M T W T F S S
« Mar    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Aboneaza-te!

Pentru a te abona la newsletter-ul nostru indraznet, introdu adresa ta de email mai jos. Un email de confirmare va fi trimis!

Programul Național Comun : „Formare / Perfecționare Competențe în Achiziții Publice”

 

Sindicatul Național al Specialiștilor Experți în Achiziții Publice (S.N. S.E.A.P.) împreună cu tradiționalul partener Universitatea Spiru Haret, în Consorțiu cu U.S.H. Pro Business și Clusterul Inovativ și Excelență în Sănătate, Educație, Turism și Afaceri ROVEST – Trade Mark Dunărean (Cluster ROVEST), are deosebita plăcere de a vă invita la Cursul :

 

LEGISLATIA ACHIZIȚIILOR PUBLICE ÎN ROMÂNIA –   IMPLEMENTAREA NOILOR DIRECTIVE ALE UNIUNII EUROPENE

care face parte din

 

Programul Național Comun 

– „Formare/Perfecționare Competențe în Achiziții Publice”

 

Consorțiul :

S.N. S.E.A.P.               U.S.H.               U.S.H. Pro Business                 Cluster ROVEST

banner reclama LOGO SN SEAP    logo USH          logo-ush-pro-business                    logo-cluster-rovest

 

 

Cursul, cu un număr de (+) 18 ore de formare continuă, va avea loc în perioada 26, 27, 28 Septembrie 2016,  la sediul USH Pro Business, din Str. Nicolae Iorga nr 34-36, etaj 1, București.

 

Detalii veți afla aici :

Invitație Curs, București, 26 – 28 Septembrie 2016

Cursul va oferi atât competențe cât și înțelegerea aplicării principiului achizițiilor corecte : achiziții realizate conform nevoii autorității contractante la prețul corect, în timpul corect, la locul corect, în cantitatea corectă și la calitatea corectă, de la sursa corectă.

 

 

Lectori confirmați :

– dna Gabriela Ilin      – Cluster ROVEST

– dl. Costin Lianu       – USH Pro Business

– dl. Florin Silitră        – A.N.A.P.

– dl. Ovidiu Slimac      – S.N. S.E.A.P.

 

Invitat special :

– dl. Octavian Constantinescu – ”părintele” achizițiilor din România, Director General A.N.R.M.A.P. (2005 – 2014).

 

Certificatul nominal pe care îl veți dobândi, la terminarea acestui Curs, dovedeşte dorința dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe acest domeniu, cumulat cu faptul că este emis de un Consorțiu de prestigiu.

 

Beneficiile participării la acest Curs :

Participanţii atunci când vor acţiona realmente în domeniul achizițiilor publice, vor deține competențe ce le vor pune la îndemână, şansa să practice ”alpinismul fără a-și risca viaţa sau a distruge echipamentul, indiferent de condiții”.

Cursul oferit de Consorțiu va avea un impact memorabil asupra evoluției dumneavoastră prin aplicarea în viața de zi cu zi a informațiilor obținute.

Astfel, prin aplicațiile practice, studiile de caz, prin intermediul experienței practice a lectorilor am modelat acest seminar pe nevoile dumneavoastră concrete.

Deoarece exista un interes ridicat pentru acest Curs avem rugămintea să confirmați participarea până cel târziu la data de  20 septembrie 2016.

Condiții de participare

Formularul de înscriere îl aflați aici :

Înscriere Curs, București, 26 – 28 Septembrie 2016

 

Fructificați momentul înscrierii și al plății conform :

  • early bird (înscrierea a fost făcută și plata efectuată cel mai târziu cu 7 zile înainte de data începerii Seminarului).
  • grey hound (înscrierea a fost făcută și plata efectuată cel mai târziu cu 2 zile înainte de data începerii Seminarului).
  • senior agreement (înscrierea a fost făcută însă plata va fi efectuată în ziua începerii Seminaruui).

Avantaje :

  • membrii S.N. S.E.A.P., Cluster ROVEST, Cluster BIO DANUBIUS, Cluster Bio Tech și absolvenții U.S.H. au un discount, automat, de 77,00 lei / persoană.
  • pentru fiecare a doua persoană înscrisă de la orice entitate (autoritate contractantă, operator economic) se economisesc 77,00 lei.

Facilități :

  • acces la curs, activitatea de training, rechizite, suport Curs, Certificat de participare ;
  • coffe-break, prânz ;
  • o consultanță (valoarea consultanței fiind de 222,00 lei) fără plată, prin e-mail, 60 de zile după finalizarea cursului.

Actualizare :

Preconizăm participarea extraordinară a :

  • dlui RAIZNER Jurgen – Steinbeis Transfer Management
  • dlui MOREL Emmanuel – Banca Europeană de Investiții

 

Memento :

Pentru simplificarea muncii profesioniștilor din achiziții publice, am introdus un nou modul de curs : Sistemul Informatic de Standardizare a Achizițiilor Publice – http://www.sisap.ro/ și http://www.processplayer.ro/, prezentat de dl. Florin Popovici și dl. Ovidiu Slimac, care aduce următoarele elemente de plus-valoare :

– gestionarea fluxurilor interne ale procedurilor de achiziție publică, într-un sistem on-line, ce asigură respectarea normelor legislative în vigoare ;

– realizarea / aprobarea referatelor de necesitate într-o formă standardizată ;

– gestiunea P.A.A.P. ;

– gestiunea solicitărilor și a notelor de comandă ;

– generarea tuturor documentelor într-o formă standardizată, pentru a fi ușor de urmărit trasabilitatea documentelor atât în interiorul cât și în exteriorul autorității contractante ;

– generarea completă a dosarului achiziției publice ;

– optimizarea activității compartimentului specializat în achiziții publice.

 

În plus ca bonus, pe suportul electronic de curs, participanții vor mai primi gratuit următoarele documente (format excel, pdf, word) :

  1. Praguri – achiziții, în altă monedă decât euro – JOUE ;
  2. Cadastrare gratuită – Ghid Primării ;
  3. C.N.S.C. – Ghid de bune practici ;
  4. Legislația europeană (Directivele 23, 24, 25, concesiune, achiziții publice, sectoriale ; Directivele 66, 81, căi de atac, apărare și securitate ; Directiva Consiliului din 21 Decembrie 1989) ;
  5. Legislație românească ( Legea 98, 99, 100, 101, privind achizițiile publice, sectoriale, concesiuni, remedii și căi de atac ; H.G. 394, 395, Norme de aplicare ; O.U.G. 111/2011, privind comunicațiile electronice, Lege nr 140 din 2012 pentru aprobarea OUG 111 din 2011 ; H.G. 915/2015 – Strategia Națională în domeniul Achizițiilor Publice, H.G. 634/2015 – Organizarea și funcționarea A.N.A.P. ; Notificare utilizare DUAE, Formular standard DUAE – editabil word ; Ghid utilizare DUAE, Ghid utilizare DUAE operatori economici ; Ghid privind strategia de contractare, Metodologia de evaluare a impactului în domeniul achizițiilor publice a unui proiect de act normativ – A.N.A.P.) ;
  6. Suport curs (Slimac Ovidiu, Lianu Costin, Silitră Florin ; Graficul Pareto – editabil excel, Lista autorităților contractante din România, Fișa postului pentru Consilier (Expert) Achiziții Publice – editabil Word, Chestionar, Test) ;
  7. Guidelines for national anti-fraud strategies for ESIF RO ;
  8. Ghid pentru Beneficiarii Fondurilor Structurale si de Investitii Europene – synergies_beneficiaries_ro ;
  9. Strategia Națională – Achiziții Publice.
Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.
Facebook
Procurement Paper
Statistici:
Flag Counter
Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.