Calendar
July 2020
M T W T F S S
« Jun    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Aboneaza-te!

Pentru a te abona la newsletter-ul nostru indraznet, introdu adresa ta de email mai jos. Un email de confirmare va fi trimis!

Solicitările de orice natură S.I.C.A.P. se vor soluționa exclusiv on-line

13 Martie 2020, Sursa: Sistemul Electronic de Achiziții Publice, sicap.e-licitatie.ro

În vederea adoptării noilor măsuri impuse la nivel național pentru prevenirea răspândirii virusului COVID19 informăm utilizatorii S.I.C.A.P. că începând cu data de 13 martie 2020 solicitările de orice natură se vor soluționa exclusiv online, astfel:

– Cererile de înregistrare, reînnoire, recuperare a certificatului digital sau diverse adrese se vor transmite prin intermediul emailului contact.companii@e-licitatie.ro, contact.autoritati@e-licitatie.ro sau prin intermediul solicitărilor de sistem disponibile după autentificare în secțiunea Solicitări către S.I.C.A.P.

– Pentru achiziționarea serviciilor precum poziții de catalog, participări preplătite, notificări la evenimentele procedurii, notificări pe criterii de interes, servicii web, plata se va realiza prin virament bancar sau prin S.I.C.A.P.– plată securizată cu cardul bancar,  în secțiunea disponibilă după logarea în sistem.

– Plata recuperării certificatului digital se va realiza doar prin virament bancar.

– Contul beneficiarului este RO65TREZ70220F330800XXXX, codul fiscal este RO32722680 iar la detaliile plății se va menționa serviciul plătit (de exemplu ”plată recuperare certificat”, ”plata poziții catalog” etc).

– Dovada plății împreună cu cererile de atribuire a serviciilor preplătite se vor transmite la adresa de email plata@e-licitatie.ro.

Precizăm că activarea serviciilor achiziționate prin virament bancar se va realiza în momentul în care plata se va regăsi în extrasul de cont al Autorității pentru Digitalizarea României (A.D.R.) (aproximativ 3 zile lucrătoare de la momentul plății).

Asistența tehnică în utilizarea S.I.C.A.P. se va realiza doar prin intermediul emailului, a solicitărilor transmise prin sistem sau telefonic.

 

Totodată,

Informăm utilizatorii că, în perioada 13.03.2020 ora 22:00  – 15 03.2020 ora 22:00, se vor efectua lucrări de mentenanță, motiv pentru care pot exista întreruperi ale Sistemului Electronic de Achiziții Publice.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere!

 

Cu stimă, ECHIPA SEAP

Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.
Facebook
Procurement Paper
Statistici:
Flag Counter
Question Pro
QuestionPro provides unparalleled insights and just launched enterprise features including Communities, Customer ExperienceWorkforce and Mobile.